tirsdag 17. juni 2008

Kroatia vinner EM

Øppdæjt igjen: Ja vel, så er Kroatia ute av EM... Tyrkia utlignet på overtid av siste ekstraomgang! Utrolig bittert. Og så bommet kroatene på tre straffespark... Må si Tyrkias keeper Rustu imponerte. Hadde det ikke vært for ham hadde Kroatia vunnet greit. Lykke til Tyrkia.

Øppdæjt: I dag smeller det! Kroatia mot Tyrkia i kvartfinalen!

Leste nettopp et intervju med Tyrkias stjerne Nihat som arrogant sier at "Kroatia er hverken teknisk, fysisk eller psykisk på vårt nivå".

Tull! Kroatia knuser Tyrkia i kveld. Så gjenstår kun to kamper før de kan dra hjem med EM-gull.

Det tror jeg det er veldig stor sannsynlighet for.

Kroatia slo Polen med "B-laget" sitt der målet ble scoret av den nyreskadde Ivan Klasnic. Hvis de kan vinne med slike odds mot seg, tro jeg de vil være ustoppelige når de stiller fullt og sterkt lag neste kamp.


Her er en kroatisk EM-musikkvideo med masse bilder av gutta:



Se også: Kul video - Kroatias EM-låt

Neste kamp er kvartfinalen mot Tyrkia den 20. juni! Kunne ønske jeg kunne være i Zagreb og se det hele på storskjerm! Å være til stede på stadion hadde vel heller ikke vært så dumt men det er nok umulig å få tak i billetter.

Jeg tipper det blir Kroatia mot Nederland i finalen og jeg satser på at Kroatia kommer seirende ut av den dogfighten.

0 kommentarer: